18.07.2025 11:26
Tänään Laukaan Peurunkagolf ottaa käyttöön uudistetun brändinsä, osana strategista kehityssuunnitelmaa. Tavoitteena on vahvistaa kentän asemaa kansallisesti sekä syventää yhteisöllisyyttä ja pelikokemusta.
Brändiuudistus on syntynyt tiiviissä yhteistyössä Laukaan Peurunkagolfin henkilökunnan, brändityöryhmän ja luovan golftoimisto 2Up Golf Agencyn kanssa. Brändiuudistuksen rakennuspalikoina on käytetty strategiakyselyn osakas- ja jäsenkyselyitä, avainhenkilöhaastatteluita ja pitkän linjan kokemusta Laukaan Peurunkagolfista. Kentällämme on jo pian 40-vuotinen historia ja sen kaikki tarinat ovat arvokkaita, vaikka katse on vahvasti tulevassa.
On ensiarvoisen tärkeää, että brändi kuvastaa LPG:a niin paikkana kuin myös yhteisönä. Uuden brändin tunnuslause “Postikorttimaisia hetkiä” kiteyttää LPG:n hengen:
hetkiä, jotka tunnet koko kehossa – maisemia, joihin haluat palata.
Uudistus näkyy ja tuntuu
Uudistuksen ytimessä on tarina. Ei ainoastaan kentästä, vaan ihmisistä, hetkistä ja tunteista, jotka syntyvät väylien varrella. Me kutsumme niitä postikorttimaisiksi hetkiksi – elämyksiksi, jotka eivät unohdu tuloskortin taakse, vaan jäävät mieleen maisemana, ilmeenä tai katseena pelikaverilta. Tavoitteenamme on rakentaa kenttä ja paikka, johon halutaan palata – ja jonka haluaa jakaa.
Aivan kuten kauneimman postikortin.
Brändiuudistus näkyy viestinnässä, kentällä, kenttäopasteissa, henkilöstön vaatteissa, verkkosivuilla ja sosiaalisen median sisällöissä. Uudistuksen tarkoituksena on syventää pelaajan kokemusta koko peli- ja pelaajapolun osalta. Osa päivityksistä näkyy heti, mutta kentällä, klubitalolla ja ravintolassa visuaalisuutta ja elementtejä viedään askel kerrallaan eteenpäin. Tavoitteena on vahvistaa läsnäolon ja luonnon merkitystä osana golfkokemusta.
Uudistus on syvempi kuin ainoastaan uusi tapa viestiä. Se on kutsu.
Kutsu sinulle, joka haluat golfkokemukselta vähän enemmän. Tunnetta. Tarinaa. Muistoja, joita jakaa.
Tervetuloa kokemaan postikorttimaisia hetkiä